fredag 4 september 2009

Shopaholic

Som sagt, detta är lite av det senaste jag köpt, kommer vara sjukt snygg i allt.
Som sagt, tjock o lycklig.
Don´t you want to see this clothes on me? ;) I now you want to!
Imorgon blir det nog en film på "bio" med Esmee & Anne. Där fanns det tydligen bowlingen o så, så det ska bli trevligt. Träffa lite folk i sin egen ålder kanske?
Idag blir det lugnt, har nyss sett en shopaholics bekännelser. Riktigt bra (Y)
Har även köpt ett par stövlar på DinSko o en bikini på Nelly.se! Sjukt snyggt alltihop, jag vet!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu? Kanske se lite tv för en gångs skull.
Imorgon ska jag göra mig sjukt snygg, försöka iaf! Det är så himla kul o sätta på sig fina kläder o sminka sig så fint man kan o göra håret sååå läcker, lägger självklart upp bild om det nu blir bra! ;)
Xx Johanna-Vacker Elegans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar