torsdag 10 september 2009

Tooorsdag!

Fortfarande piss ont i ryggen o jag längtar hem, lite ;)
Idag kom Jaqueline hem så jag hoppas verkligen det blir fest i helgen så jag får använda min nya blåsa ;) mohaha. Damn vilket självförtroende jag börjat fått ;) (Y)..
Snart ska vi iväg o hämta Karen i skolan + köpa mjölk. Sen ikväll typ halv 6, laga mat (kött broccoli o bröd ( men inget bröd för mig inte ) ;).. Sen efter det direkt till skolan o sen sova..
Imorgon är Elena ledig så då blir det lugna puckar. Ska iväg till gymet iaf sen i helgen ska jag försöka vara med Jaqueline så mycket som möjligt.
Vill klippa mig men vet inte om jag vill, för då får jag ännu kortare hår ju, men det känns som det är så slitet :/ Vi får la se.

Bye bitches, Xx

1 kommentar:

  1. Bejb, lika bra att klippa av det innan du måste klippa av det för långt. <3

    SvaraRadera