fredag 28 augusti 2009

Sliten!

Har precis kommit hem. Har haft möte med språkskolan o nästa vecka börjar jag :D Det lät jätte bra allt dom sa, o läroböckerna såg faktiskt bra ut. Så nästa vecka ska jag dit helt själv! Scary but fun.. Snart kanske jag kan prata lite holländska, det kallar jag cooolt! Efter det gick vi lite på stan, elena o jag gick o åt lite lunch, båda tog en "Roma" smörgås, som bestod av Ciabatta , mozzarella, ruccola, pesto och parmaskinka, mumas vad gott det var. Jag handlade en planeringsbok så jag kan skriva upp allt som kommer hända nu när jag ska börja plugga ;) Snart ska vi iväg igen o äta lite, på en liten restaurang som heter HEMA. Ikväll har flickorna kör. Imorgon ska vi in till Hoorn igen för Karen o Nicole ska klippa sig (tack o lov) dom har så himla långt hår o jag hatar o kamma dem, o dom tycker det gör så himla ont så det ska bli riktigt skönt. Jag bokade även tid hos frisören idag för blondering o klippning tills jag ska sätta in mina extensions.. Hoppas verkligen det kommer bli bra, tror även jag ska boka tid för att förlänga mina naglar. Men vi får se! Funderar faktiskt på o se Fucking Åmål ikväll, haha.. Var så sjukt länge sen o jag har fått låna filmen av Sjerp så varför inte. Ha en bra helg allihopa! Puss, xx vackerelegans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar