lördag 22 augusti 2009

Varje dag är en bra dag!


Godmorgon solstrålar!

Nu har jag sminkat mig o fixat håret, vi ska snart gå till Sjerp (Elenas kille) o äta frukost. Sen ska vi åka in till en stad som heter Hoorn för Elena (hon som jag bor hos) ska till frisören ;) Igår kväll mådde jag piss, trodde jag skulle spy men om det är nåt jag hatar så är det o spy så jag slapp det. Men imorse när jag vaknade mådde jag bra igen, pjuuu! Ikväll ska vi på Kina restaurang, Sjerps son bjuder, det gillar vi! Ska bli riktigt gott, längtar redan. Jag tycker inte det är kul längre o sminka sig för jag har verkligen INGEN bra foundation, måste hitta en så småningom, det ser ju bara kakigt ut.. Så om nån vill hjälpa mig är jag evigt tacksam! Idag är det ganska bra väder får se hur det går resten av dagen, imorgon skulle det iaf vara solsken o max 25 grader.. Nu ska jag iväg, bloggar senare :)

Xx Johanna - vacker elegans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar