söndag 30 augusti 2009

söööndag!



Ja. ni sitter jag här. Har inte gjort ett piss idag, förutom o ha varit till kyrkan, hmm.. Nu har iaf barnen klippt av sig deras hår, sköönt! Börjar få mer o mer hemlängtan nu! Usch.. Vet inte om jag vill studera eller jobba. Svårt beslut, men jag hoppas det ska lösa sig efter vägen. Funderar på o baka kanelbullar till dom någon dag.. Men då får inte jag proppa i mig massor, usch. Elena gav mig kakor här om dagen, men funderar på o slänga dom för annars går man ju bara o äter. Ska sluta äta massa jv onyttigt nu, fyfan man mår bara dåligt efteråt iaf! Ska åka in till stan någon dag o kolla om jag kan hitta några bra batningspiller :P På tisdag ska jag även köpa gymkort ser verkligen framemot det. Kollade även på resor i December, är as sugen på o åka iväg, kostade bara 3000 kr. Någon som vill hänga med? Ikväll ska vi äta pizza, äta med förstånd.
Xx Vacker Elegans


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar