torsdag 3 september 2009

Toooorsdag

Hejsan, ja, vad har jag gjort idag? Hmm.
Vaknade kl 7, gick upp o gjorde iordning frukost, sen skjutsade barnen till skolan, åkte hem, satt vid datorn lite, sminkade mig o gjorde i ordning mig för en vända till stan. Åkte dit o handlade lite, blev lite presenter till pappa o en till mamma. Sen lite nyttigt te o soppa o lite nudlar. Här äter dom vitt bröd o sånt till lunch, o jag måste verkligen sluta med det nu. När jag kom hem från stan så diskade jag o strök lite kläder. Sen kollade igenom mitt rum o städade lite o så.. O om en timme igen ska jag iväg o hämta barnen. O ikväll ska jag iväg till Hoorn på min första språklektion, får se hur det går. Hoppas verkligen på det bästa. Nu ska jag lägga mig o läsa lite innan jag ska iväg igen, har fortfarande lite ont i magen :/ PLUS ont i ryggen! Hmm! Illa. Har dock varit lite nere idag också, av det som hände igår, men jag ringde till mamma o pappa så vi pratade ut. Nu ska jag gå, Xx vackerelegans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar